Wycena Pozycjonowania
Jeżeli są Państwo zainteresowani Naszą ofertą prosimy o skorzystanie z formularza poniżej. Proszę o podanie słów kluczowych, które mamy dla Państwa wycenić aby opracować ofertę.
Wycena Pozycjonowania
Zamów naszą całkowicie darmową wycenę przygotowaną specjalnie dla Twojej strony.
- Pobieramy opłaty wyłącznie za pierwsze 10 pozycji w rankingu wyszukiwarki Google
- W InterMore sposób pobierania opłat za pozycjonowanie uzależniony jest od efektów.
- Gwarancja ceny w trakcie i podczas przedłużenia umowy na kolejne lata
- Poste zasady współpracy, bez ukrytych kosztów i zawiłych umów.
- Czytelne raporty pokazujące rzetelne wyniki Twojej strony każdego dnia
To, które hasła będą pozycjonowane w wyszukiwarce, ma decydujący wpływ na koszty pozycjonowania. Wybrane frazy, które są bardziej ogólne, tym samym najczęściej bardziej konkurencyjne – kosztują więcej. By obniżyć koszty pozycjonowania, o ile to możliwe ze względu na strategię działań w wyszukiwarce - zalecamy rozważenie kampanii typu „long tail” czyli wybór długiej listy bardzo precyzyjnych, wielowyrazowych słów kluczowych. Takie hasła zazwyczaj mają niską konkurencję i niewiele kosztują, a mimo to istnieje duża szansa, że doprowadzą do konwersji na Państwa stronie internetowej.
Nie ma ograniczeń co do ilości pozycjonowanych haseł. Można skupić się na pozycjonowaniu jednej frazy lub walczyć o dobre pozycje nawet dla kilkuset fraz. Wszystko zależy od specyfiki działalności Państwa firmy i celu, jaki wspólnie chcemy osiągnąć. Co ważne, pozycjonowanie większej ilości haseł wcale nie musi być droższe, w myśl zasady – im bardziej precyzyjna fraza, tym mniejsza konkurencja i niższy koszt – za pozycjonowanie przykładowo 10 niszowych, wielowyrazowych haseł możesz zapłacić tyle co za pozycjonowanie jednej, ale ogólnej i bardzo popularnej jednowyrazowej frazy.
Minimalny czas trwania umowy na pozycjonowanie w naszej agencji SEO wynosi 12 miesięcy. Dla tych z Państwa, którzy podpiszą umowę na dłuższy okres czasu, przygotowaliśmy atrakcyjne warunki cenowe.
Jeżeli prowadzą Państwo działalność tylko w jednym województwie, czy mieście i jego okolicach, nie warto walczyć o wysoką pozycję w wyszukiwarce na terenie całej Polski. Jeżeli wybierzemy pozycjonowanie przykładowo na frazę „cukiernia Wrocław Krzyki” istnieje duże prawdopodobieństwo, że szybko zdobędziemy klientów, którzy mieszkają w pobliżu naszej firmy i przyjdą po nasze smakowite pączki przy okazji spaceru z psem, czy wracając z pracy. Słowo kluczowe zawierające nazwę lokalizacji prawdopodobnie będzie kosztowało niewiele, a jego skuteczność niejednokrotnie ocenić możemy na znacznie wyższą niż w przypadku ogólnych słów kluczowych. Jak widać, cena pozycjonowania nie jest stała - zależy od bardzo wielu czynników. Z tego powodu, nie możemy podać jednej stawki dla wszystkich klientów. Z każdym klientem ustalamy indywidualne, uczciwe warunki współpracy i dogodną formę rozliczenia. Jeżeli chcą Państwo poznać koszty pozycjonowania dla Państwa strony internetowej – prosimy o kontakt. Wycena nic nie kosztuje! Zapytaj o koszt pozycjonowania dla Twojej firmy.